2 צפייה בגלריה
ארצי חלפון, יומן פלילי
ארצי חלפון, יומן פלילי
ארצי חלפון, יומן פלילי
(.)
שוטר סיור תושב אשדוד (36), נעצר היום יחד עם אמו (55), ומאעכר נדל"ן תושב קרית גת (59). זאת בהמשך למעצרם של שבעה אנשים המזוהים עם ארגון הפשיעה של משפחת לביא מרחובות לפני ארבעה ימים.
כל עשרת העצורים מעורבים על פי החשד בפרשה אלימה של סחיטה ואיומים בה השוטר ואמו ביצעו עסקה לרכישת דירה שהתפוצצה, ובינה לבין המוכר ישנה מחלוקת על החזרי הכספים. לחלל הזה נכנסו עבריינים והשוטר עצמו, אשר לדברי מח"ש "יש לו חלק לא מבוטל".
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: אדווה חולי)
שופט המעצרים בראשון לציון, גיא אבנון, שמכיר את פרטי הפרשה מגל המעצרים של שבעת העצורים המזוהים עם ארגון הפשע של לביא משבוע שעבר, וראה את החומרים הנוגעים לשוטר מהיום ציין "השוטר חשוד בכך שעשה יד אחת עם אמו ועם גורמים עבריינים נוספים על מנת לסחוט בכוח ובאיומים את קורבן העבירה. מי שלטענת המעורבים חייב כספים לאמו של השוטר ולשוטר שלפני. חלקו של השוטר שלפני לא נופל מחלקם של רבים מהמעורבים האחרים".
מדובר בשוטר מצטיין אשר אמור להתחיל קורס מתקדם במשטרה, אך מעצרו הוארך היום בחמישה ימים. גם מעצרה של אמו (55), תושבת קרית גת, הוארך במספר ימים דומה.
לדברי המשטרה הודתה היום אמו של השוטר בחקירתה כי איימה על מוכר הדירה ועל משפחתו. בדיון הארכת מעצרה של האם קבע ביהמש "האישה מעורבת בצוותא עם אחרים בארועי סחיטה ובאיומים בכוח של הקורבן, בנסיון להוציא מהקורבן כספים שלטענת האישה הקורבן חייב לה".
במסגרת מעצרם של אנשי לביא ביום חמישי שעבר, בוצע גם חיפוש בביתו של העבריין עמוס לביא. מעצרם של השבעה הוארך בשבוע שעבר בשמונה ימים, עד ליום חמישי השבוע. עד למועד זה, הוארך גם כאמור מעצרם של השוטר, אמו והמאעכר.