עדי לביא (42), ממושב משמר השבעה, נשואה ואם ל-3 בנות, משמשת מזה כ-4 שנים כסמנכ"לית שיווק וקשרי אדריכלים ב-MODY. החלום שלה היה לעבוד בבנק, כיוון שהיא אדם של ניסוחים אנליסטים. בפועל, את הקריירה שלה החלה ב"פרטנר", לאחר 4 שנים בהן גרה בניו יורק, למדה מימון ב- NYIT ועבדה במשלחת הרכש של משרד הביטחון.
2 צפייה בגלריה
עדי לביא
עדי לביא
עדי לביא
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: יפעת מנדבי /// בגדים: גרדרובה)
ב"פרטנר" התחילה בעתודה הניהולית ומשם הגיעה במקרה למחלקת השיווק. "גיליתי את עולם השיווק, ומצאתי שזה התחום המתאים ביותר לאופי שלי". אחרי 10 שנים ב-"פרטנר" עברה עדי לתפקיד סמנכ"לית השיווק ב"ארומה תל אביב", ולפני כארבע שנים הגיעה ל-MODY.
ב-MODY פגשה עדי עולם חדש ומרתק של מוצרי גמר לבית. "הגיוון הזה של התחומים והתעשיות גורם לך לשלב בין עולמות ולהביא רעיונות חדשים כל הזמן".
עדי מעידה על עצמה שלכל מקום אליו היא מגיעה היא רוצה להשפיע, ולכן היא נטמעת בארגון, לומדת אותו, מכירה את האנשים ומביאה את עצמה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. עדי מצליחה לעשות זאת מתוך תפיסת עולם של שחקנית נשמה שאוהבת את מה שהיא עושה. "אני מאוד שמחה וגאה על הדרך", היא אומרת.
ב-MODY עדי אחראית על כל תחום השיווק, קשרי האדריכלים, ניהול המכירה והפרסום. עם צוות של עובדות, היא מובילה את הפעילות בחברה עם המון אנרגיה ותשוקה וזוכרת בעיקר איך בתחילת דרכה מנהל אחד סייע לה לגבש תפיסת עולם שמלווה אותה עד היום.
"הייתי מאוד צעירה והתקבלתי לשיווק של "פרטנר" לתפקיד נחשב. אחרי כמה שבועות גיליתי שאני בהריון ובאתי למנהל שלי די מבוהלת (עוד בימים שלא הבנתי איך זה להיות אמא ועובדת חרוצה). אמרתי לו: אתה עוד יכול להתחרט אם תרצה... ואז הוא אמר לי משפט שהולך איתי עד היום: "אני הכי שמח שאת בהריון, עובדות שהן אימהות הן הכי יעילות, מתקתקות את העבודה ולא שורפות את הזמן", וזה כל כך נכון! אני רואה את זה מאז בכל מקום שאני נמצאת: כשאת אמא, את מנהלת את העבודה שלך בנמרצות וביעילות, ניהלתי קריירה שלמה עם שלושה הריונות וחופשות לידה, זה לא פגע לי בדרך. זה המוטו שלי היום לעובדות שלי, לחברות ולקולגות".
ואיך עברה עליך תקופת הקורונה?
"השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת מאוד מבחינת עומס העבודה. התחום שלנו הפך למבוקש מאד וכסף שאנשים לא הוציאו על נסיעות לחו"ל, בילויים מסעדות ועוד, הגיע אלינו (לתחום עיצוב הבית). אנשים יושבים בבית כל היום ופתאום רוצים לשפץ את האמבטיה, להחליף לפרקט בחדר שינה, לשדרג את הברז במטבח ועוד, המותרות והכיף שלהם עובר לתחום שלנו – "חידוש הבית". תנועת הלקוחות גדלה והביאה לגידול במכירות.
2 צפייה בגלריה
עדי לביא
עדי לביא
עדי לביא
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: יפעת מנדבי /// בגדים: גרדרובה)
בנוסף, פתחנו עוד סניפים לקהלים חדשים והישקנו את MODY VISION שהוא כלי טכנולוגי חדשני ופורץ דרך בתחום שלנו. מעבר לרצון להיות יעילים יותר בחברה, אנחנו כל הזמן פועלים להרחיב את הפעילות ולהיכנס לתחומים נוספים ולחדש ללקוחות שלנו ומכאן האתגר והעשייה המרובה. באופן אישי, מצאתי את עצמי בתקופה מטורפת של עומס רב וחוסר זמן", מספרת עדי. כשכל החברות שלה העלו בקיץ תמונות מהים ומבילויים בחל"ת, התמונה אצל עדי כללה בעיקר עבודה ועשיה.
עדי מאמינה שנשים מביאות ערך מוסף בכל תפקיד שהן ממלאות, "נשים מנהלות שנתקלות בקושי או דילמה באות ממקום אחר מתוך הרצון להיות יעילות, ענייניות, לפתור ולקדם דברים. יודעות להכיל ולקבל אך יחד עם זאת להסביר את הרציונל בצורה טובה דבר שברוב המקרים מוביל לתוצאה הנדרשת, כיף לעבוד עם נשים, כיף לנהל נשים ובכלל אני מאמינה ב'חייך אל העולם והוא יחייך אליך בחזרה'".