עם מודעות עצמית מאוד בולטת (ומובנת) והרבה עוצמה נשית רויטל לוי, הבעלים של אימפריית התיווך והנדל"ן "נדל"ן ראשון" מוכיחה עוצמה נשית מהי.
1 צפייה בגלריה
רויטל לוי
רויטל לוי
רויטל לוי
(צילום: פרטי)
היא נולדה לפני 46 שנה למשפחה חמה ואוהבת. אהבתה לספורט ויופיה המולד, כמו גם ההקפדה על טיפוח, הובילו אותה להישגים משמעותיים בשני התחומים: היא הייתה חברת כבוד בנבחרת ישראל של בתי הספר בספורט ובשנת 1993, והיא נערה כבת 17 הגיעה לשלבי הסיום של תחרות מלכות היופי באותה שנה, לאחר מכן התגייסה כמש"קית בטחון שדה בצה"ל.
היא התחתנה זמן קצר לאחר מכן והביאה לעולם שני ילדים (22 ו-19), התגרשה והחלה לעסוק, "כשכירה-עצמאית" כמו שהיא אומרת, במגוון עבודות. אבל כל הרזומה הנאה כשלעצמו לא מצביע על מהותה של רויטל לוי, שעשתה הסבה לפני שמונה שנים לתחום הנדל"ן והפכה לאחת מנשות הנד"לן המוכרות בישראל.
"אני חושבת", היא אומרת בשפה קולחת ובהירה, "שאם אני אצטרך למקד את התכונות שהובילו אותי למה שאני היום, אחת שיחד עם שותף, הקימה בעשר אצבעות את 'נדל"ן ראשון' המפעיל 12 סוכנים וסוכנות וחולש למעשה על כל המרחב".
מהי התכונה הזו?
“שאני אישה שמודעת לעוצמות שיש בה ולא חוששת מלהביא אותן לידי ביטוי גם אם מישהו, אפילו הוא בעלי, יעקם את האף. זו אני, אישה חופשיה שיודעת כיצד היא רוצה לעצב את חייה ולא מתביישת בזה. ברגע שמסירים את העכבות החברתיות והסביבתיות האלו מעליך, רק אז אפשר לפרוח והשמים הם הגבול. כי שום דבר למעשה לא עוצר אותך”.
חברת הבוטיק שהקימו רויטל לוי ואבי דריישפון לפני שמונה שנים מדורגת במקום הראשון במכירות בראשל”צ לפי מדד מדלן: “את נדל”ן ראשון הקמנו אני ושותפי אבי דריישפון בעשר אצבעות, שני אנשים, עם חזון גדול ועם דרך אחת- לתת שירות לשלל לקוחותינו על ידי אמינות ומקצועיות, תוך מענה ויחס אישי לכל לקוח, מוכר או קונה לפי דרישותיו, צרכיו ולשביעות רצונו. אנחנו מתמחים בשיווק ומכירת דירות יד שניה ופרויקטים של תמ”א 38 עם ניסיון של כעשרים שנה בתחום.
“יזמים רבים פונים אלינו כבר בשלב תמחור הדירות בפרויקט. כיוון שהמחיר הוא תוצר של ביקוש והיצע, אנחנו מבצעים סקר שוק מקיף כולל בדיקת רקע, סיורי שטח והיכרות מעמיקה עם האזור. אנו מעוניינים להציג ליזמים נתונים מדויקים ועדכניים ולבדוק מה רמת התמחור המקובלת באזור, ועל איזה פרמטרים לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר.
“היתרון של חברה כמו שלנו, שמשווקת הרבה פרויקטים ומייצגת נכסים רבים הוא שקל לנו יותר למצוא קונים. כיוון שגם אם לקוח פוטנציאלי התעניין בפרויקט א’ אך בסופו של דבר הפרויקט לא התאים לו, יש לנו עוד הרבה פרויקטים אחרים להציע לו לפי צרכיו הייחודיים ורצונותיו, ואין סיכוי שלא נמצא לו את הנכס המתאים”.
“ברמה המקצועית, אין פשרות”, מסבירה רויטל. “כל יועץ עובר סינון קפדני ומבדקי התאמה לאופי החברה. אנחנו דוגלים בשירות מעל ומעבר וזו לא סתם סיסמא. אנחנו מלווים את הלקוחות לאורך כל הדרך במכירה ובקנייה, עובדים עם עורכי דין מובילים בתחום, יועצי משכנתאות ויש לנו קשר ישיר לבנק המזרחי טפחות, מה שמבטיח תשובות מהירות ללקוחותינו. הכוח שלנו הוא במינוף השירות שאנחנו נותנים. זו הסיבה שלקוחות חוזרים לנדל”ן ראשון גם בעסקה השלישית והרביעית”.
ומה בעתיד?
“לצד הדומיננטיות של החברה שלנו בשוק הפורח בראשל”צ, החברה גדלה ומתפתחת לאחרונה גם לערים השכנות: חולון, יבנה, נס ציונה, רחובות והסביבה ופרויקט רחב היקף בקריית אונו, בין הגדולים בישראל בתמ”א 38. כרגע, במשרד משווקים כ-50 פרויקטים, שזה המון. הכול מגיע מתוך עבודה קשה, ידע נרחב ובעיקר שוב מאמונה במי שאת - וכשאת מאמינה באמת שיש לך יכולת להצליח - אין מצב בעולם שלא תצליחי”.
טל': 050-4400607