אחלו מזל טוב לורד וגילי ארגוב שהפכו לפני שבועיים להורים בפעם השנייה. לרך הנולד קראו מיכאל, "כי זה השם שאשתי ואמא שלה אהבו ובחרו". עכשיו מגיעה גם בשורה מרה למעריצים: גילי ארגוב מודיע שיפסיק להופיע.
2 צפייה בגלריה
גילי ארגוב והדור הבא | צילום: מהאלבום המשפחתי
גילי ארגוב והדור הבא | צילום: מהאלבום המשפחתי
גילי ארגוב והדור הבא | צילום: מהאלבום המשפחתי
גילי ארגוב, בנו של מלך המוזיקה הים תיכונית, זוהר ארגוב, ותושב ראשון לציון ידוע כדמות צבעונית ופרובוקטיבית. כמו אביו לפניו בחר בקריירה מוזיקלית, אך דרכו עברה גם בעולם הסמים והמשטרה.
לאחרונה עלה לכותרות כאשר התראיין לתכנית טלוויזיה וכינה את אביו מטומטם'., מה שעורר תגובה נזעמת מצד דודו, שטען כי הוא פוגע בכבוד המשפחה. גם הזוגיות שלו ידעה עליות ומורדות מתוקשרים. השניים התחתנו באירוע רב משתתפים, כאשר כבר אז ציפו השניים ללידת בתם הבכורה. חודש לאחר החתונה כבר פורסם שהוגש נגדו כתב אישום בגין אלימות שהפגין נגדה.
בספטמבר האחרון העלה ארגוב, שמתעד את חייו לעיני כל עוקביו ברשתות החברתיות, פוסט שבו העלה תמונה שלו על מדרגות הרבנות. מה שחיזק את השמועה שארגוב נמצא בהליכי גירושין מאשתו. בשיחה שניהל אז עם "מיינט ראשון", הוא חשף סוד, ואמר שלמרות הפרידה הוא צפוי בקרוב להיות אב בפעם השנייה.
מאז כנראה חל שיפור ביחסיהם של בני הזוג, ולפני שבועיים כאמור הפכו בפעם השנייה להורים. "אני קם הרבה אליו בלילה", מספר ארגוב, ומוסיף: "אין לי שום בעיה גם להחליף חיתולים. זה כיף גדול להיות אבא, אני נמצא איתו הרבה, אין יום ואין לילה אבל זה דבר מבורך".
איך זה מסתדר עם ההופעות בלילות?
"אני כמעט כבר לא מופיע. האמת היא שנמאס לי כבר מהמועדונים האלו, אני רוצה להופיע כמה שפחות במקומות הקטנים האלו, אני לא מעוניין בזה יותר".
2 צפייה בגלריה
גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס
גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס
גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס
ארגוב מנצל את ההזדמנות כדי לשחרר הודעה שתאכזב את מי שקיווה לראות אותו בהופעה: "נמאס לי מההופעות במועדונים, אני מאסתי בזה, לא רוצה יותר להופיע במקומות האלו. מה אני אעשה במקום ההופעות? יהיה בסדר".
איך תוכל לפרנס את המשפחה ולהתנהל כלכלית בלי הופעות?
האמהות שלנו עוזרות, גם אמא שלי וגם אמא של ורד, וגם אני מפרנס כמה שאני יכול. בקרוב ייצא לי אלבום חדש ומי שירצה יוכל לשמוע אותי באלבום".
לקריאה נוספת >>>
גילי ארגוב: בלי הסמים הייתי יותר גדול מאבא
שוב צרות במשפחת ארגוב: האח מואשם בגניבה מרכב